Tunel kroz Frušku goru trenutno se buši 0,6 m dnevno - do sada izbušeno 25 metara (VIDEO)


Kod Petrovaradina se gradi pomoćni most sa koga se gradi glavni

Auto-put od Rume do Šapca, uključujući i most preko reke Save, biće pušten u saobraćaj u septembru iduće godine, izjavio je v.d. direktora "Koridora Srbije" Aleksandar Antić.

On je, gostujući na Pinku, podsetio da je krajem jula ove godine spojen novi most na Savi kod Šapca, u okviru izgradnje auto-puta Ruma - Šabac i brze saobraćajnice Šabac - Loznica.

"Taj most je do sada realizovan s nekih 96 odsto. U ovom trenutku nam je prioritet da završimo trasu auto-puta od Rume do Šapca kako bi imali tu celinu da zajedno sa mostom pustimo u saobraćaj i rok za to nam je septembar 2023. godine", rekao je Antić.

Dodao je da se intenzivno radi na toj deonici auto-puta i da je već počelo asfaltiranje.

 "Kada je u pitanju brza saobraćajnica od Šapca do Loznice, u ovom trenutku pre svega radimo na teritoriji Loznice, na nekih 18 kilometara, a očekuje nas uskoro početak radova i na teritoriji Šapca", rekao je Antić.

 Govoreći o radovima na Fruškogorskom koridoru, Antić je rekao da tu postoje dva ključna objekta - tunel Iriški venac, tunel kroz Frušku goru koji će biti dugačak oko 3.550 metara i most preko Dunava koji će povezivati kaćku stranu sa Petrovaradinom.

 Kada je tunel u pitanju, naveo je da su sa obe strane, na ulaznom i izlaznom portalu, osigurane sve kosine, pripremljeni ulazni portali i da se krenulo u bušenje desne tunelske cevi.

"Ti prvi koraci moraju da idu u laganom ritmu i ti koraci, u prvim danima, su 0,6 metara dnevno. Dok se ne uđe dublje u Frušku goru, mora sve da se drži vrlo stabilno, sada smo u toj kritičnoj fazi tako da je do sada izbušeno 25 metara tunela", naveo je Antić.

Kada je u pitanju most, naveo je da je prvo izgrađen pomoćni most sa koga se gradi glavni most, te dodao da je do sada urađeno 140 od 387 šipova tog budućeg mosta.

izvor: Tanjug, agencije





bombyx-nekretnine NS stil NS stil Magic Walls NS Magic Walls NS