Od Petrovaradina do auto-puta: Izdavanje privremene dozvole za most na trasi Fruškogorskog koridora


Fruškogorski koridor, osim toga što će zaštiti Nacionalni park "Fruška gora" od teretnog i ostalog motornog saobraćaja, to bi trebalo da uradi i sa Novim Sadom

Nizvodno od pešačko-biciklističkog mosta u toku je izdavanje privremene dozvole "Putevima Srbije", kao investitoru, za početak izgradnje pomoćnih struktura za novi most na trasi Fruškogorskog koridora. 

Sam Koridor, sa 47,7 kilometara brze četvrotračne saobraćajnice, dvocevnim tunelom ispod Venca i pomenutim mostom, takođe gradi CRBC za 606 miliona evra.

Fruškogorski koridor, osim toga što će zaštiti Nacionalni park "Fruška gora" od teretnog i ostalog motornog saobraćaja, to bi trebalo da uradi i sa Novim Sadom. 

Na teritoriji grada, ova saobraćajnica će služiti kao tranzit za teretna vozila, koja bi, ukoliko dolaze sa bačke strane, na brzu saobraćajnicu mogla da se "nakače" sa Zrenjaninskog puta, kod Kaća, kao i sa auto-puta E75 u blizini benzinske stanice "Minut". 

Potom izlaze na novi most, dolaze do Tekija i zatim kroz tunel od 300 metara ispod Širina izbijaju na Bukovački do, potom na Mišeluk i dalje ka Vencu i Irigu.

Most na Tekijama biće spojen i sa obilaznicom oko Petrovaradina, koja bi trebalo da ide pored "Pobede", i koja vodi na novi drumsko-železnički most. Kod motela "Sunce" na Paragovu, pak, biće izgrađena veza sa obilaznicom oko Sremske Kamenice te planiranim mostom preko Dunava u nastavku Bulevara Evrope, prenosi Blic.

izvor: blic.rs, agencije, foto: Purgin_Alexandr, Pixabay, ilustracija




bombyx-nekretnine NS stil NS stil Magic Walls NS Magic Walls NS