Železnička stanica je na mestu današnje Limanske pijace, a Železnička ulica ide od stanice skroz do centra.
Ortogonalno na Železničku je ulica koja prolazi kroz rit skroz do Štranda (označena sa "Put za Štrand") - to su današnje ulice Sremska i Fruškogorska (razdvojene gradnjom Spensa).
Pruga ide trasom današnjeg Bulevara Cara Lazara, kod Dunava prva ulica uz prugu je Radnička, a desno od nje je budući Bulevar Mihajla Pupina i Dunavski park.
Mostobran još uvek nije srušen (biće 6 godina kasnije)...
Otplirike na mestu ovalnog objekta na mapi dve godine kasnije biće izgrađen stadion FK Vojvodina.
Bolnica je poslednji objekat u gradu na zapadu, umesto Telepa su vinogradi.
Na Futoškoj ulici (pre bolnice) se vidi park kod Jodne banje, a pre njega trg na raskrsnici sa današnjom Ulicom braće Ribnikar.
Na mapi je zapad gore.
izvor, veća slika: Stare fotografije Novog Sada